Tuesday, January 18, 2011

Telekung Dari Jitra


Lama dah mak saya suruh saya promote telekung mak jual ni.ada hati nak buatkan satu blog khas.tapi sampai ke hari ini tak kesampaian. anaknya sibuk update blog sendirik saja.hehe.


Model telekung di bawah adalah mak saye iaitu makcik siah...^^














Sebelum ni ,mak saya dapatkan stok dari seorang kenalan di Alor Star. dan kemudiannya, lepas mak berkeyakinan untuk pasarkan sendiri..jadiknya sekarang stok2 telekung ini, mak saya jahit sendiri. sendirian berhad bertempat di kediaman kami di Jitra. tanpa pembantu.[update 27 jan 2013:Alhamdullillah,setelah hamper 2 tahun, bisnes telekung semakin maju dan mak saye dah ada pembantu tetap seramai 3 orang..harapnya dapat menampung permintaan yang semakin bertambah ^^].
 anak2nya semua tangan bangku.hehe.[adaka simpulan bahasa tangan bangku..belasah ajela].


Kat bawah ni, antara ciri-ciri utama telekung yang mak saya jahit.


-Telekung jenis kain JC.ke jersey?eh..jici?tak reti nak menyebutnya.hehe..tp korang tau kot kan kain camna.
- Mempunyai 2 lapisan , bahagian dalam hingga ke pangkal dada
- Tidak panas
- Jahitan rapat ke kepala
- Tidak perlu lagi memakai anak telekung
- Simple dan kemas
- labuh kain pakai 58 inci
-jadi pilihan utama pada yang nak menjalankan ibadat umrah atau haji.
-no kerawang2.no fancy2 kaler.suci murni .putih berseri.

Harga sepasang = RM 67 *termasuk kos penghantaran.


Harga kain telekung SAHAJA tanpa kain = RM50 *termasuk kos penghantaran

Pada yang nak dapatkan by hand harga telekung one set adalah RM 55 sahaja.

Pada yang berhajat untuk mendapatkan secara borong,minimum adalah 10 set. harga untuk borong..boleh nego dengan my mum. calling2 la mak cik siah ,ok?

UNTUK TEMPAHAN LANJUT:


emel pada saya : nurdiyanazulkifli@yahoo.com ataupun adik saya khairunnajjah@yahoo.com

tak pun ,contact sendiri mak saya di talian 019-5551310 [panggilan mesra alam : mak cik siah]

Kalau ada yang berminat nak jadi dealer, dialu2kan. Mak saya ni, tailor sepenuh masa. So, telekung hanya akan dijahit berdasarkan jumlah tempahan.Cepat!Cepat!Cepat!


2 comments:

  1. Salam.. nak tanya,kalu tempah agak2 berapa lama dapat siap? ada saiz muka tak?

    ReplyDelete
  2. eyeknown boleh hubungi di talian 019 5551310 utk pertanyaan lanjut

    ReplyDelete