Wednesday, January 19, 2011

Khal Tamar Plus

Bersabda Rasulullah S.A.W.,


” Sebaik-baik hidangan makanan ialah KHAL. Ya Allah berkatilah pada KHAL, sesungguhnya KHAL adalah makanan nabi-nabi terdahulu sebelum aku dan jangan
terputus KHAL dalam suatu rumah.” (Hadis Muslim 2052, Ibnu Majah 3318)








Actually abah saya yang minum dulu,dan pastu kesihatan dia makin sihat [lepas nyaris2 nak kene strok awal thn dulu..] dan abah pun makin slim..makanye ramai orang tanya dan beli dari dia. so sekarang,abah saya dah jadi tokey jual khal neh..hehe


tapi, pada sapa yang berminat nak tahu, korang bleh melayari


                                                  Produk Qurba sdn bhd


 Khal Tamar Plus ni bukan ubat untuk kuruskan badan actually ia sejenis pemakanan. Orang Arab memang dok amal khal = cuka neh.sebab tu derang tak risau nak melantak kambing sekor slumber camtu je..huhu.Khal ni berfungsi untuk stabilkan sistem badan,buang toksik dan potong lemak.


Details di:
http://www.qurba.com.my/khal.html


Dan ni sedikit info tentang Khal yang saya amik dr web tu

KHASIAT DAN KELEBIHAN KHAL

KHAL dapat menyembuhkan penyakit yang digeruni dewasa ini seperti kencing manis, darah tinggi, membuang kolesterol, lemak di jantung dan usus, mencegah obesiti,dan penjagaan kecantikan badan (slimming) secara semula jadi. KHAL dapat mencegah masalah asid berlebihan, masalah gout, buasir, masalah usus, sembelit, membuang toksik, menstabilkan kepanasan badan, migrain serta penjagaan kulit.


KETERANGAN KANDUNGAN

KHAL TAMAR PLUS yang dihasilkan PQSB terdiri dari:
1. Satu botol KHAL (1 liter) yang sudah dicampur dengan madu asli dari negara Islam Iran.
2. Satu bekas herba-herba pilihan dari Khazanah Perubatan Islam.
3. Untuk diminum selama satu bulan.

Berminat? boleh emel nurdiyanazulkifli@yahoo.com untuk dapatkan harga istimewa dan untuk bertanyakan details tentang produk.

No comments:

Post a Comment